AAU logo

Ledige stillinger

It-supporter til It Services, Aalborg Universitet

Brænder du for at levere en hurtig og effektiv service med resultater? Kan du have mange bolde i luften og bevare overblikket? Support Services har nu en fast fuldtidsstilling (37t/u) i Servicecenter-teamet til besættelse i april eller snarest derefter.

Stillingsbeskrivelse

Servicecenter-teamet sidder helt i front og håndterer den daglige kontakt til brugere på hele Aalborg Universitet og behandler mere end 40.000 henvendelser om året. Kontakten sker via telefon, e-mail, servicemanagement-system og personlige henvendelser. Stillingens primære arbejdsområde er at servicere vore brugere via telefoniske henvendelser, at sagsbehandle i servicemanagement-systemet samt at varetage vores dispatch-funktion.

Support Services søger en løsningsorienteret og udadvendt kollega, som er vant til at yde it-brugersupport og brænder for at give en god service. Vores nye kollega kommer til at indgå i teamets arbejde med telefonbetjening, sagsbehandling, dispatch og procesarbejde i samarbejde med teamets øvrige Tier 1-supportere.

Vi arbejder efter ’ITIL best practice’ og håndterer Incidents og Service Requests på adskillige it-services og platforme, herunder:

  • Administrative systemer og læringssystemer
  • Klienter på forskellige styresystemer (Windows, MacOS, IOS, Android m.m.)
  • AD, AdmDB, EDuser (Bruger- og rettighedsstyring)
  • Outlook og Exchange via værktøjer
  • Office2016 og Office365
  • Fileshares
  • Digital eksamen
  • m.m.
Servicecenter teamet betjener brugere mellem 7:30 og 16:00 på hverdage. I forbindelse med studiestart i februar og september er der i specifikke uger udvidet åbningstid.

Faglige kvalifikationer

  • Du er uddannet it-supporter eller har tilsvarende erfaring fra tidligere ansættelse
  • Du har erfaring med generel it-support, kundebetjening og brænder for at yde en god service
  • Du har erfaring med telefonisk servicering på it-området
  • Du har kendskab til og gerne erfaring med at arbejde med ITIL-processer
  • Du har kendskab til at arbejde med sagsbehandling i et servicemanagement-system
  • Du har gode formuleringsevner på dansk og engelsk - både mundtligt og skriftligt

Personlige kvalifikationer

  • Du har en god telefonstemme og er i stand til at forstå og formidle komplekse problemstillinger både via telefon og på skrift
  • Du er udadvendt, serviceminded og kan sætte dig i brugerens sted
  • Du er struktureret og god til at holde mange forskellige bolde i luften i en hektisk hverdag
  • Du har selvdisciplin til at håndtere og veksle mellem opgavetyperne
  • Du arbejder selvstændigt, tager ansvar for at afslutte dine opgaver, og det falder dig naturligt at opsøge nødvendig viden
  • Du er samarbejdsorienteret og trives bedst i et team, hvor viden deles, og kolleger støtter hinanden
  • Du er indstillet på at deltage i en turnus i de perioder, hvor it-support har udvidet åbningstid

Om os

Servicecenter-teamet er en del af Aalborg Universitets it-organisation It Services (ITS) bestående af ca. 140 medarbejdere fordelt på 4 afdelinger, hvor vi arbejder tæt sammen på tværs af teams og afdelinger. I Servicecenter-teamet er vi 16 fastansatte kolleger og et antal studentermedhjælpere. Vi er organiseret efter en Tier-struktur, hvor Tier 1 sidder i front og er dem, der møder brugerne først. Tier 2 og 3 er faggrupper med specialistviden, der fungerer som eskaleringsled for Tier 1.

I vores hverdag er tonen uformel og med et smil på læben. Vi har en hektisk hverdag, hvor vi trods travlhed skaber rum og plads til at arbejde sammen med kolleger og til at gøre en forskel individuelt. Vi følger med i den teknologiske udvikling og har gode muligheder for kompetenceudvikling.

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til teamleder for Servicecenteret Michel Thomsen tlf. 25 70 13 37 eller på e-mail: michel@its.aau.dk.

Ansættelsessamtaler forventes at blive afholdt i uge 13.

Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning iht. gældende overenskomst i Staten, herunder OAO-fællesoverenskomsten. Der er mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg.

Der er tre måneders gensidig prøvetid i stillingen. 

Aalborg Universitet skal modtage din ansøgning elektronisk vedhæftet CV, eksamensbevis og anden relevant dokumentation. Åbn linket "søg stillingen online" og udfyld ansøgningsformularen.

AAU ønsker at afspejle det omgivende samfund og har diversitet som en kerneværdi. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.

Stillingsnummer

1029872

Ansøgningsfrist

Tue Mar 19 00:00:00 CET 2019

Søg stillingen online
Stillinger efter kategori

Online ansøgning - gode råd

Online ansøgning - gode råd

Aalborg Universitet benytter et e-rekrutteringssystem til modtagelse af ansøgninger. I selve stillingsopslaget finder du nederst et link, som du skal benytte, når du ønsker at søge en stilling.

Inden du uploader en ansøgning, er det vigtigt, at du har al dokumentation klar i WORD- og/eller PDF- format, da du skal uploade alt på én gang. Du kan ikke forlade ansøgningen og vende tilbage efter et par timer uden at skulle starte forfra.

Systemet understøtter ikke ZIP-filer eller billedfiler. Filnavne må kun indeholde tal og bogstaver, og hvert enkelt dokument må maks. fylde 20 MB.

Hvis der opstår tekniske problemer, opfordrer vi til, at du prøver igen. Hvis de tekniske problemer mod forventning ikke kan løses, så kontakt venligst den medarbejder, som står nævnt som kontaktperson i stillingsopslaget.

Lær os at kende