AAU logo

Ledige stillinger

Økonomimedarbejder med erfaring med elektronisk sags- og dokumenthåndtering

Ved Økonomiafdelingen på Aalborg Universitet er en fuldtidsstilling som økonomimedarbejder ledig til besættelse fra 1. oktober 2019 eller snarest derefter. 

Stillingsbeskrivelse

Du kommer til at arbejde i afdelingen Projektøkonomi, som er universitetets kontor for eksterne tilskud, placeret i Økonomiafdelingen. Kontoret varetager den centrale regnskabsmæssige administration af de tilskud som universitetet modtager fra bl.a. EU, ministerier, fonde og private virksomheder til gennemførelse af forskningsprojekter og andre aktiviteter.

Du skal i samarbejde med kontorets øvrige seks medarbejdere varetage de regnskabsmæssige opgaver i forbindelse med gennemførelsen af de tilskudsfinansierede aktiviteter. Dels ved at sikre, at statens love og regler samt tilskudsgivers bevillingsbetingelser overholdes, og dels ved at rådgive og støtte universitetets afdelinger og institutter.

Du vil få en bred kontaktflade på Aalborg Universitet, hvor du både kommer til at arbejde med kolleger i Økonomiafdelingen og regnskabsmedarbejdere og specialister i andre afdelinger. Samtidig vil du få kontakt til eksterne samarbejdspartnere.

Dine primære opgaver vil bestå af:

  • Projektoprettelser og –lukninger i økonomisystemet, herunder vurdering af kriterierne for oprettelsen og afslutningen.
  • Placering af projektrelaterede indbetalinger.
  • Elektronisk sags- og dokumentjournalisering.
  • Rådgivning og støtte til universitetets afdelinger og institutter inden for ovennævnte områder.
  • I samarbejde med kolleger controlling af interne procedurer m.m.
  • Diverse ad hoc opgaver.

Vi er et kontor der hele tiden arbejder med at udvikle og forbedre vores forretningsgange, og du vil indgå som en naturlig medspiller i dette arbejde.

Er du vores nye kollega?

Din uddannelsesretning er ikke afgørende. Vi forventer, at du har interesse for området, og det er en fordel, hvis du har erfaring med kontrakters økonomiske indhold, men du er også meget velkommen til at søge hvis du er nyuddannet. Det er vigtigt, at du har økonomi- og talforståelse og er motiveret for at lære nyt. Vi kan tilbyde mulighed for sparring og samarbejde med gode kolleger internt i afdelingen.

Du vil komme til at arbejde meget med MS Excel, universitetets økonomisystem ØSS (Oracle), og du må meget gerne have erfaring med elektronisk sags- og dokumenthåndtering (på AAU bruger vi journaliseringssystemet Workzone).

Som person er du udadvendt og serviceorienteret. Du trives i et til tider hektisk arbejdsmiljø og formår at bevare overblik uden det går ud over kvalitet og detaljer. Du kan arbejde selvstændigt og struktureret og trives med rutineprægede opgaver. Du er selvkørende og vant til at sætte dig ind i nye opgaver og systemer.

Du er ansvarsbevidst i forhold til deadlines og aftaler og bidrager til et positivt og professionelt arbejdsmiljø.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til specialkonsulent Tina Ryding, tlf. 99407316 eller TLR@adm.aau.dk.

Forventet samtaletidspunkt: Uge 35/36

Løn og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår iht. OAO-S-fællesoverenskomsten, organisationsaftale for kontorfunktionærer m.fl. Der er mulighed for at forhandle tillæg efter kvalifikationer.

Der er 3 måneders gensidig prøvetid i stillingen.

Aalborg Universitet skal modtage din ansøgning elektronisk vedhæftet CV, eksamensbevis og anden relevant dokumentation. Åbn linket "søg stillingen online" og udfyld ansøgningsformularen.

AAU ønsker at afspejle det omgivende samfund og har diversitet som en kerneværdi. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.

Stillingsnummer

1058460

Ansøgningsfrist

26/08/2019

Søg stillingen online
Stillinger efter kategori

Online ansøgning - gode råd

Online ansøgning - gode råd

Aalborg Universitet benytter et e-rekrutteringssystem til modtagelse af ansøgninger. I selve stillingsopslaget finder du nederst et link, som du skal benytte, når du ønsker at søge en stilling.

Inden du uploader en ansøgning, er det vigtigt, at du har al dokumentation klar i WORD- og/eller PDF- format, da du skal uploade alt på én gang. Du kan ikke forlade ansøgningen og vende tilbage efter et par timer uden at skulle starte forfra.

Systemet understøtter ikke ZIP-filer eller billedfiler. Filnavne må kun indeholde tal og bogstaver, og hvert enkelt dokument må maks. fylde 20 MB.

Hvis der opstår tekniske problemer, opfordrer vi til, at du prøver igen. Hvis de tekniske problemer mod forventning ikke kan løses, så kontakt venligst den medarbejder, som står nævnt som kontaktperson i stillingsopslaget.

Lær os at kende