AAU logo

Ledige stillinger

PA til institutlederen med ansvar for instituttets kommunikation

Har du lyst til at være sparringspartner og højre hånd for Institutlederen på Institut for Planlægning på Aalborg Universitet? Er du skarp til mundtlig og skriftlig kommunikation på både dansk og engelsk? Kan du omsætte ideer til konkrete opgaver og leverancer og arbejde med mange typer af opgaver med mange forskellige deadlines? Så er det muligvis dig vi søger! Ved Institut for Planlægning på Aalborg Universitet søger vi en initiativrig, engageret og ansvarsbevidst PA til institutlederen med ansvar for instituttets kommunikation. Stillingen er en fast fuldtidsstilling til besættelse 1. november 2019 eller snarest derefter.

Stillingsbeskrivelse

Som PA og kommunikationsmedarbejder på institut for planlægning bliver du en del at instituttets sekretariat, som består af en bred gruppe af teknisk administrativt personale, som alle arbejder med administrative supportopgaver til understøttelse af vores kerneydelser; Uddannelser og forskning. Som instituttets kommunikationsansvarlig vil du have et tæt samarbejde med den centrale kommunikationsafdeling, hvor du har mulighed for at sidde og arbejde sammen med andre kommunikationsmedarbejdere en dag ugentligt.

Institut for Planlægning har medarbejdere og studerende i både Aalborg og København, hvorfor der i stillingen kan forventes rejseaktivitet til København.

Arbejdsopgaverne vil blandt andet omfatte:

  • Planlægning, afvikling og opfølgning på møder, konferencer og seminarer
  • Mødeforberedelse og referatskrivning
  • Udarbejdelse af præsentationer, strategioplæg o. lign samt interne procedurer
  • Løbende følge med i og sikre målrettet kommunikation af relevante emner inden for forskning og uddannelse – både internet og eksternt
  • Intern kommunikation og formidling som ansvarlig for instituttets nyhedsbrev og intranet
  • Ekstern kommunikation og formidling som administrator på hjemmesider og SoMe
  • Overordnet sagsbehandling og drift af mange forskelligartede sager og daglige ad-hoc opgaver

 Dine kvalifikationer:

  • Har en proaktiv, struktureret og selvstændig tilgang til dit arbejde
  • Udpræget serviceminded med flair for ledelsesunderstøttelse og effektiv administration
  • Erfaring med GDPR, Workzone, InfoGlue, SoMe
  • Opsøgende og initiativrig og god til både at drive og afslutte opgaver
  • Faglig ambitiøs med stærk kommunikativ profil både på dansk og engelsk
  • Godt humør, positiv indstilling og gode samarbejdsevner
  • Motiveret af en travl og varieret hverdag med fleksible arbejdsforhold

Hvem er vi?

På Institut for Planlægning tilstræber vi et dynamisk arbejdsmiljø med en uformel tone og højt engagementet. Til tider har vi en hektisk og omskiftelig hverdag, men vi sætter altid trivsel og godt samarbejde meget højt. Vi vil sørge for, at du får en god introduktion og oplæring, og du vil have gode muligheder for at præge dit job og bidrage med netop din personlighed og dine erfaringer.

Institut for Planlægning arbejder med samfundsudvikling i bred forstand ud fra et fokus på skabelsen af en mere bæredygtig fremtid. Instituttet er kendetegnet ved nyskabende og uafhængig forskningsbaseret viden som grundlag for undervisning og beslutningstagning omkring nuværende og fremtidige udfordringer relateret til bæredygtighed. Vores forskning og undervisning spænder bredt inden for bæredygtig design, omstilling, forbrug og produktion samt miljøvurdering, energiplanlægning, arealanvendelse, livscyklusvurderinger og havmiljø – alt sammen forankret i en problembaseret tilgang til ingeniørvidenskabelige uddannelser i en unik kombination mellem samfundsforståelse og teknologi.

Flere oplysninger kan findes på www.plan.aau.dk

Ansøgningsfrist 6. oktober 2019.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 43-44. Der vil evt. blive anvendt personprofilanalyse.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til sekretariatsleder Lena Haugsted Laursen på telefon 93562313 og mail lena@plan.aau.dk. 

Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning iht. overenskomst for akademikere i Staten. Der ydes rådighedstillæg til stillingen. Der er mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg.

Der er 3 måneders gensidig prøvetid i stillingen.

Aalborg Universitet skal modtage din ansøgning elektronisk vedhæftet CV, eksamensbevis og anden relevant dokumentation. Åbn linket "søg stillingen online" og udfyld ansøgningsformularen.

AAU ønsker at afspejle det omgivende samfund og har diversitet som en kerneværdi. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.

Stillingsnummer

1061679

Ansøgningsfrist

06/10/2019

Søg stillingen online
Stillinger efter kategori

Online ansøgning - gode råd

Online ansøgning - gode råd

Aalborg Universitet benytter et e-rekrutteringssystem til modtagelse af ansøgninger. I selve stillingsopslaget finder du nederst et link, som du skal benytte, når du ønsker at søge en stilling.

Inden du uploader en ansøgning, er det vigtigt, at du har al dokumentation klar i WORD- og/eller PDF- format, da du skal uploade alt på én gang. Du kan ikke forlade ansøgningen og vende tilbage efter et par timer uden at skulle starte forfra.

Systemet understøtter ikke ZIP-filer eller billedfiler. Filnavne må kun indeholde tal og bogstaver, og hvert enkelt dokument må maks. fylde 20 MB.

Hvis der opstår tekniske problemer, opfordrer vi til, at du prøver igen. Hvis de tekniske problemer mod forventning ikke kan løses, så kontakt venligst den medarbejder, som står nævnt som kontaktperson i stillingsopslaget.

Lær os at kende