Ledige stillinger

Projektadministrator til projektøkonomi på Institut for Planlægning (Barselsvikariat)

Ved Institut for Planlægning på Aalborg Universitet søger vi en initiativrig, engageret og serviceminded projektadministrator til et barselsvikariat med opstart 1. juni 2021 eller snarest derefter. Vikariatet er for 1 år.

Stillingsbeskrivelse

Som projektadministrator på Institut for Planlægning bliver du en del af instituttets sekretariat, som består af en bred gruppe af teknisk administrativt personale, som alle arbejder med supportopgaver til understøttelse af instituttets kerneaktiviteter; forskning, uddannelser og vidensamarbejde. Du vil have din primære tilknytning til instituttets projektteam, der i tæt samarbejde med instituttets videnskabelige personale er ansvarlige for at administrere instituttets eksterne bevillinger.

Institut for Planlægning er lokaliseret i både Aalborg og København, hvorfor der i stillingen kan forventes rejseaktivitet til København.

Arbejdsopgaverne vil blandt andet omfatte:

  • Økonomiske styring af en bred projektportefølje med forskellige bevillinger fra bl.a. EU, forskningsråd, private virksomheder og fonde
  • Sikring at både interne og eksterne retningslinjer efterleves i projektadministrationen
  • Udarbejdelse regnskaber i henhold til bevillingsgivers krav og deadlines
  • Økonomisk opfølgning på igangværende projekter samt ajourføre interne økonomiværktøjer
  • Udarbejdelse og kvalitetssikring budgetter til projektansøgninger
  • Projektrelaterede koordinerings- og kommunikationsopgaver. Disse kan f.eks. være kontakt til projektpartnere og bevillingsgivere; forberedelse, afholdelse og opfølgning på møder, workshops og konferencer; korrektur på rapporter, samt opdatering af projekthjemmesider og anden formidling af projektet. 

Din Profil

Du har en struktureret og selvstændig tilgang til dit arbejde og er opsøgende og initiativrig. Du trives med mange forskellige typer af supportopgaver på samme tid og du er god til både at drive og afslutte opgaver. Du har en fleksibel forståelse af og tilgang til din opgaveportefølje, som løbende vil blive tilpasset det aktuelle supportbehov.

 Dine kvalifikationer:

  • Økonomisk eller administrativ uddannelse samt erfaring med administration af forskningsprojekter
  • Erfaring med Statens økonomisystemer samt journalisering i WorkZone er en fordel. 
  • Flair for brug af administrative IT-værktøjer
  • Gode kommunikative egenskaber både på dansk og engelsk
  • Sans for detaljen, godt overblik og øje for optimering af arbejdsprocesser
  • Godt humør, positiv indstilling og gode samarbejdsevner

 Hvem er vi?

På Institut for Planlægning tilstræber vi et dynamisk arbejdsmiljø med en uformel tone og højt engagementet. Til tider har vi en hektisk og omskiftelig hverdag, men vi sætter altid trivsel og godt samarbejde meget højt. Vi vil sørge for, at du får en god introduktion og oplæring, og du vil have gode muligheder for at præge dit job og bidrage med netop din personlighed og dine erfaringer.

 Vi ca. 200 medarbejdere på Institut for Planlægning fordelt på campus i Aalborg og København. Instituttet leverer banebrydende forskning og undervisning inden for planlægning, teknologi og samfund med henblik på skabelsen af en mere bæredygtig fremtid. Vi er tværfagligt forankret i de tekniske, natur- og samfundsvidenskabelige discipliner og præsenterer en unik kombination af samfunds- og teknologiforståelse, hvor digitale og teknologiske løsninger samtænkes med samfundets behov.

Vores forskning danner grundlag for uddannelsen af fremtidens arbejdsstyrke, og som en del af Aalborg Universitet hviler instituttet på en samfundsengagerende og problemorienteret tilgang. Det er også netop på Institut for Planlægning, at UNESCO-center for problembaseret læring har hjemme. Det er med til at sikre, at vi skaber uddannelser rettet mod arbejdsmarkedet og et samfund med stigende fokus på teknologi, digitalisering, bæredygtighed og partnerskaber til en bæredygtig omstilling.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til teamkoordinator Berit Hvidberg Christensen på telefon 99407361 og mail christensen@plan.aau.dk og sekretariatsleder Lena Haugsted Laursen på telefon 93562313 og mail lena@plan.aau.dk

Der er tale om en barselsvikariat af et års varighed (mulighed for forlængelse) med tiltrædelse pr. 1. juni 2021 eller snarest derefter. 

Samtaler forventes afholdt i uge 16 og 17.

 

Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning iht. gældende overenskomst i staten, herunder OAO-fællesoverenskomsten. Der er mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg.

Der er 3 måneders gensidig prøvetid i stillingen.

Aalborg Universitet skal modtage din ansøgning elektronisk vedhæftet CV, eksamensbevis og anden relevant dokumentation. Åbn linket "søg stillingen online" og udfyld ansøgningsformularen.

AAU ønsker at afspejle det omgivende samfund og har diversitet som en kerneværdi. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.

Stillingsnummer

1145411

Ansøgningsfrist

15/04/2021

Søg stillingen online
Stillinger efter kategori

Online ansøgning - gode råd

Online ansøgning - gode råd

Aalborg Universitet benytter et e-rekrutteringssystem til modtagelse af ansøgninger. I selve stillingsopslaget finder du nederst et link, som du skal benytte, når du ønsker at søge en stilling.

Inden du uploader en ansøgning, er det vigtigt, at du har al dokumentation klar i WORD- og/eller PDF- format, da du skal uploade alt på én gang. Du kan ikke forlade ansøgningen og vende tilbage efter et par timer uden at skulle starte forfra.

Systemet understøtter ikke ZIP-filer eller billedfiler. Filnavne må kun indeholde tal og bogstaver, og hvert enkelt dokument må maks. fylde 20 MB.

Hvis der opstår tekniske problemer, opfordrer vi til, at du prøver igen. Hvis de tekniske problemer mod forventning ikke kan løses, så kontakt venligst den medarbejder, som står nævnt som kontaktperson i stillingsopslaget.

Lær os at kende