Ledige stillinger

Studiesekretær ved Institut for Medicin og Sundhedsteknologi (barselsvikariat)

Vi søger en serviceminded og engageret barselsvikar for studiesekretær (37 timer) ved Institut for Medicin og Sundhedsteknologi på Aalborg Universitet fra 1. august 2021 til 1. april 2022 med mulighed for forlængelse

Stillingsbeskrivelse

Vi søger en ny kollega, som har gå-på-mod og lyst til at indgå i et velfungerende uddannelsesteam. Teamet, som består af 5 administrative medarbejdere, varetager en lang række studieadministrative opgaver inden for medicin, medicin med industriel specialisering samt en række masteruddannelser. Du vil få en bred berøringsflade til både studerende, undervisere og de mange øvrige personer, som er involveret i uddannelsernes drift. Instituttets uddannelser tæller i øjeblikket ca. 1.600 studerende og spænder bredt fra ingeniøruddannelsen i sundhedsteknologi over idræt til medicin. Du kan læse mere om uddannelserne på www.hst.aau.dk/uddannelser.

Dine opgaver
• Servicere studerende og undervisere vedr. studieadministrative spørgsmål.
• Semesterplanlægning og -drift i tæt samarbejde med underviserne og den øvrige administration. 
• Eksamensplanlægning samt kontakt til og koordinering med de forskellige censorkorps.
• Diverse forefaldende administrative opgaver - herunder booking af undervisningslokaler, møderum m.m. samt udarbejdelse af referater.
• Håndtering af ansøgninger fra de studerende om økonomisk tilskud til projektarbejder og andre faglige aktiviteter i samarbejde med studienævnsformand.
• Diverse administrative opgaver i forbindelse med frafaldstruede studerende. 
• Arkivering i WorkZone af generel sagsbehandling.
 
Vi forventer, at du

• har en kontorfaglig baggrund og gerne med erfaring fra lignende opgaver. 
• har en systematisk og løsningsorienteret tilgang til dine opgaver, er fagligt stærk og kan prioritere din tid så deadlines overholdes
• behersker engelsk i skrift og tale.
• er ansvarsfuld og initiativrig.
• kan arbejde selvstændigt, men også indgå i et tæt team-samarbejde.
• er fortrolig med IT og har let ved at sætte dig ind i nye systemer og arbejdsgange. Vi arbejder bl.a. i STADS, Moodle, Digital Eksamen, InfoGlue og WorkZone.
• er rummelig i din væremåde og god til at omgås forskellige mennesker i hverdagen.

Til gengæld tilbyder vi 

• et spændende job med mulighed for at sætte dit eget præg på opgaverne. 
• et dynamisk miljø med en hverdag, der til tider er hektisk. 
• en åben og uformel omgangstone med gode muligheder for personlig og faglig udvikling.
• et tillidsfuldt arbejdsmiljø med engagerede kolleger. 
• fleksibel arbejdstid indenfor givne rammer. 

Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2021. Samtaler forventes afholdt i starten af juni.

Yderligere information om stillingen kan fås ved henvendelse til sekretariatschef på tlf. 9940 8750 eller e-mail: tina@hst.aau.dk eller studiesekretær Dorthe Skree på tlf. 9940 8815 eller dsk@hst.aau.dk 

Stillingen er organisatorisk placeret på Institut for Medicin og Sundhedsteknologi på Campus, Fredrik Bajers Vej i Aalborg Øst. Det fysiske arbejdssted er Niels Jernes Vej 12 i Aalborg Øst.

Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning iht. gældende overenskomst i staten, herunder OAO-fællesoverenskomsten. Der er mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg.

Der er 3 måneders gensidig prøvetid i stillingen.

Aalborg Universitet skal modtage din ansøgning elektronisk vedhæftet CV, eksamensbevis og anden relevant dokumentation. Åbn linket "søg stillingen online" og udfyld ansøgningsformularen.

AAU ønsker at afspejle det omgivende samfund og har diversitet som en kerneværdi. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.

Stillingsnummer

1150137

Ansøgningsfrist

31/05/2021

Søg stillingen online
Stillinger efter kategori

Online ansøgning - gode råd

Online ansøgning - gode råd

Aalborg Universitet benytter et e-rekrutteringssystem til modtagelse af ansøgninger. I selve stillingsopslaget finder du nederst et link, som du skal benytte, når du ønsker at søge en stilling.

Inden du uploader en ansøgning, er det vigtigt, at du har al dokumentation klar i WORD- og/eller PDF- format, da du skal uploade alt på én gang. Du kan ikke forlade ansøgningen og vende tilbage efter et par timer uden at skulle starte forfra.

Systemet understøtter ikke ZIP-filer eller billedfiler. Filnavne må kun indeholde tal og bogstaver, og hvert enkelt dokument må maks. fylde 20 MB.

Hvis der opstår tekniske problemer, opfordrer vi til, at du prøver igen. Hvis de tekniske problemer mod forventning ikke kan løses, så kontakt venligst den medarbejder, som står nævnt som kontaktperson i stillingsopslaget.

Lær os at kende