Ledige stillinger

Barselsvikariat som administrativ koordinator ved Aalborg PBL Center, på Aalborg Universitet

Er du udpræget serviceminded, initiativrig og ansvarsbevidst og trives i en stor organisation med mange samarbejdspartnere og en stor og bred opgaveportefølje? Så er det måske dig vi søger! Til et barselsvikariat med opstart 1. august 2021 søger vi en administrativ medarbejder til Aalborg Centre for Problem Based Learning in Engineering Science and Sustainability under the auspices of UNESCO” som er et forskningscenter ved institut for Planlægning på Aalborg Universitet. Som administrativ medarbejder på Institut for Planlægning bliver du en del at instituttets sekretariat, som består af en bred gruppe af teknisk administrativt personale, som alle arbejder med administrative supportopgaver til understøttelse af instituttets kerneaktiviteter; forskning, uddannelser og vidensamarbejde. Du vil have din primære tilknytning til Aalborg PBL Center.

Stillingsbeskrivelse

I tæt samarbejde med centerlederen vil du blive ansvarlig for at koordinere den samlede administrative opgaveportefølje samt den daglige drift af centeret. En af de vigtigste opgaver er derfor at skabe overblik og struktur på opgaverne. Arbejdet omfatter blandet andet:

  • Planlægning og afvikling af internationale konferencer, events, kurser, workshops og besøg, online såvel som fysiske
  • Koordinering af intern og ekstern kommunikation på dansk og engelsk
  • Udarbejdelse af årsrapporter for centeret herunder koordinering af materiale, layout, korrektur og publicering
  • Marketing; brochurer, SoMe, nyhedsbrev, presse mm
  • Udvikling og administration af hjemmesider
  • Mødeplanlægning og mødeforberedelse samt deltagelse som referent ved interne og eksterne/internationale møder
  • Ad hoc sekretæropgaver

Dine kvalifikationer:
  • Udadvendt og har et godt overblik og evne til effektivt at koordinere en bred opgaveportefølje
  • Udpræget serviceminded og kan navigere i en stor organisation med mange samarbejdspartnere på mange niveauer i organisationen
  • Gode it-kundskaber og gerne erfaring med platforme som Zoom, MS-teams, Moodle mfl.
  • Selvstændig, opsøgende, initiativrig og er god til både at drive og afslutte opgaver
  • Erfaring med sekretariatsbetjening på universitet herunder GDPR og journalisering i Workzone vil være en fordel
  • Gode sprogkundskaber på både dansk og engelsk i skrift og tale
  • Erfaring med hjemmesider (Infoglue og wordpress), grafisk design, layout mm.
  • Godt humør, positiv indstilling og gode samarbejdsevner
  • Motiveret af en varieret hverdag med mange typer af opgaver og fleksible arbejdsforhold

Hvem er vi?

Institut for Planlægning arbejder med samfundsudvikling i bred forstand ud fra et fokus på skabelsen af en mere bæredygtig fremtid. Instituttet er kendetegnet ved nyskabende og uafhængig forskningsbaseret viden som grundlag for undervisning og beslutningstagning omkring nuværende og fremtidige udfordringer relateret til bæredygtighed. Vores forskning og undervisning spænder bredt inden for bæredygtig design, omstilling, forbrug og produktion samt miljøvurdering, energiplanlægning, arealanvendelse, livscyklusvurderinger og havmiljø – alt sammen forankret i en problembaseret tilgang til ingeniørvidenskabelige uddannelser i en unik kombination mellem samfundsforståelse og teknologi.

Du bliver en del at instituttets sekretariat, som består af en faglig bred gruppe af teknisk administrativt personale, som alle arbejder med supportopgaver til understøttelse af instituttets kerneaktiviteter; forskning, uddannelser og vidensamarbejde.

Flere oplysninger om Institut for Planlægning kan findes på www.plan.aau.dk og information om Aalborg PBL Centeret kan findes her https://www.ucpbl.net/.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til sekretariatsleder Lena Haugsted Laursen på telefon 93562313 og mail: lena@plan.aau.dk   eller nuværende AC-fuldmægtig Stine Randrup Nielsen på telefon +4599407962 og mail: srn@plan.aau.dk 

Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 24.

Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning iht. gældende overenskomst i staten, herunder OAO-fællesoverenskomsten. Der er mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg.

Der er 3 måneders gensidig prøvetid i stillingen.

Aalborg Universitet skal modtage din ansøgning elektronisk vedhæftet CV, eksamensbevis og anden relevant dokumentation. Åbn linket "søg stillingen online" og udfyld ansøgningsformularen.

AAU ønsker at afspejle det omgivende samfund og har diversitet som en kerneværdi. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.

Stillingsnummer

1151261

Ansøgningsfrist

Sun Jun 06 00:00:00 CEST 2021

Søg stillingen online
Stillinger efter kategori

Online ansøgning - gode råd

Online ansøgning - gode råd

Aalborg Universitet benytter et e-rekrutteringssystem til modtagelse af ansøgninger. I selve stillingsopslaget finder du nederst et link, som du skal benytte, når du ønsker at søge en stilling.

Inden du uploader en ansøgning, er det vigtigt, at du har al dokumentation klar i WORD- og/eller PDF- format, da du skal uploade alt på én gang. Du kan ikke forlade ansøgningen og vende tilbage efter et par timer uden at skulle starte forfra.

Systemet understøtter ikke ZIP-filer eller billedfiler. Filnavne må kun indeholde tal og bogstaver, og hvert enkelt dokument må maks. fylde 20 MB.

Hvis der opstår tekniske problemer, opfordrer vi til, at du prøver igen. Hvis de tekniske problemer mod forventning ikke kan løses, så kontakt venligst den medarbejder, som står nævnt som kontaktperson i stillingsopslaget.

Lær os at kende