Ledige stillinger

Administrativ medarbejder med flair for kommunikation (barselsvikariat)

Kandidatteamet i Optagelse og Efteruddannelse søger en administrativ medarbejder med flair for kommunikation til et barselsvikariat (32 timer) med start 15. oktober eller hurtigst derefter. Varigheden er et halvt år med mulighed for forlængelse.

Stillingsbeskrivelse

Om os:

Du vil indgå i et professionelt og engageret team, bestående af seks studieadministrative medarbejdere. Teamets kerneopgave er at sagsbehandle ansøgninger og optage danske og internationale studerende til universitetets kandidatuddannelser. Vi har imidlertid også mange andre opgaver, der understøtter kerneopgaven. Vi lægger vægt på høj faglighed, en uformel omgangstone og god service til ansøgere og øvrige samarbejdspartnere.

Eksempler på dine arbejdsopgaver:
  • Omlægning af hjemmesider til nyt CMS-system, herunder opdatering og tilpasning af webtekster, i samarbejde med kollegaer i Optagelse og Efteruddannelse
  • Sagsbehandling af ansøgninger fra internationale og danske ansøgere
  • Planlægning af ankomst for internationale studerende
  • Besvarelse af henvendelser fra ansøgere og kollegaer
  • Sekretariatsfunktion, herunder dagsordner og referater fra møder.
Om dig:
  • Du har en relevant uddannelse, der afspejler din interesse for kommunikation og offentlig administration
  • Du har interesse for sagsbehandling og administrative opgaver
  • Du har erfaring med at producere indhold til hjemmesider, der fanger målgruppen, eller andet relevant web-arbejde
  • Du er flydende i engelsk og har erfaring med at bruge engelsk i en professionel sammenhæng
  • Du er god til at kommunikere både skriftligt og mundtligt, og du har forståelse for målgruppen universitetsstuderende
  • Det er en fordel, hvis du har arbejdet studieadministrative systemer, men ikke et krav
  • Vi forventer, at du arbejder struktureret med dine opgaver, har ordenssans og er detaljeorienteret
  • Du skal kunne arbejde op mod skarpe deadlines og i et tempo, der til tider er højt
  • Du skal kunne trives med både rutineprægede opgaver, opgaver der kræver fordybelse samt ad hoc opgaver
  • Du har et godt humør, er driftssikker, serviceorienteret og bidrager aktivt til det gode arbejdsfællesskab.
Vi tilbyder:
  • Spændende og afvekslende arbejdsopgaver
  • Engagerede kollegaer, som lægger vægt på sparring, dialog og høj faglighed
  • En dynamisk arbejdsplads i konstant udvikling.
Stillingen har reference til områdechef Ann-Pia Valentin Sørensen, der træffes på 9940 9421 eller på avs@adm.aau.dk.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 40.

Stillingen er på 32 timer og tidsbegrænset i perioden 15.10.2021 - 14.04.2022 med mulighed for forlængelse. Arbejdsstedet er Aalborg.

Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning iht. gældende overenskomst i staten, herunder OAO-fællesoverenskomsten. Der er mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg.

Der er 3 måneders gensidig prøvetid i stillingen.

Aalborg Universitet skal modtage din ansøgning elektronisk vedhæftet CV, eksamensbevis og anden relevant dokumentation. Åbn linket "søg stillingen online" og udfyld ansøgningsformularen.

AAU ønsker at afspejle det omgivende samfund og har diversitet som en kerneværdi. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.

Stillingsnummer

1168848

Ansøgningsfrist

28/09/2021

Søg stillingen online
Stillinger efter kategori

Online ansøgning - gode råd

Online ansøgning - gode råd

Aalborg Universitet benytter et e-rekrutteringssystem til modtagelse af ansøgninger. I selve stillingsopslaget finder du nederst et link, som du skal benytte, når du ønsker at søge en stilling.

Inden du uploader en ansøgning, er det vigtigt, at du har al dokumentation klar i WORD- og/eller PDF- format, da du skal uploade alt på én gang. Du kan ikke forlade ansøgningen og vende tilbage efter et par timer uden at skulle starte forfra.

Systemet understøtter ikke ZIP-filer eller billedfiler. Filnavne må kun indeholde tal og bogstaver, og hvert enkelt dokument må maks. fylde 20 MB.

Hvis der opstår tekniske problemer, opfordrer vi til, at du prøver igen. Hvis de tekniske problemer mod forventning ikke kan løses, så kontakt venligst den medarbejder, som står nævnt som kontaktperson i stillingsopslaget.

Lær os at kende