Ledige stillinger

Studieadministrativ medarbejder (barselsvikariat)

Studiedata i Studieservice søger en struktureret og målrettet medarbejder til et barselsvikariat i en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen, med start 1. december 2021.

Stillingsbeskrivelse

Studieservice varetager en bred vifte af opgaver inden for det studieadministrative område og har til opgave at understøtte universitetets arbejde som en velfungerende uddannelsesinstitution. I Studiedata varetager vi en lang række drifts- og udviklingsopgaver relateret til STADS, herunder:
  • Fastsættelse af praksis og procedurer inden for området
  • Vejledning i studieregistreringer til institutternes studieadministrative medarbejdere
  • Kursusafvikling i nye arbejdsgange og processer
  • Oprettelse, vedligeholdelse, ændring og kvalitetssikring af studieadministrativ-data
  • Ændring og ajourføring af indskrivningsforhold for studerende
  • Studievalgproces, herunder:
    • opfølgning på studerende med optagelse betinget af supplering efter studiestart
    • klargøring af studievalgsproces vedr. gymnasielæreruddannelserne
    • klargøring af proces vedr. valg af tilvalg/specialisering/spor.
Om dig:
Du har en kontorfaglig uddannelse og gerne erfaring med og en naturlig nysgerrighed på IT-systemer. Du har interesse og forståelse for studieadministrationens kerneområder – og du har lyst til at understøtte disse administrativt.

Arbejdsopgaverne vil bl.a. omfatte:
  • Studieadministrativ partner for flere Institutter på AAU
  • Oprettelse, vedligeholdelse, ændring og kvalitetssikring af studieadministrativ-data
  • Ad hoc opgaver.
Vi vægter bl.a. at du:
  • arbejder systematisk og har flair for at tænke i processer og løsninger på tværs af organisatoriske skel
  • kan holde hovedet koldt og skabe overblik og struktur i komplekse sammenhænge
  • trives i en driftsfunktion med en varieret arbejdsdag, hvor du også evner at bevare overblikket, selvom der er travlt
  • har gode kommunikationsevner og betydelige kompetencer til at håndtere mange samarbejdsrelationer
  • er en ambitiøs holdspiller, der naturligt indgår i et nært samspil med teamets øvrige medarbejdere og samarbejdsparter på studierne.

Vi tilbyder:
  • Et godt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på læring, udvikling og trivsel – både i forhold til dig som medarbejder, men også for det enkelte team og Studieservice som helhed.
  • En spændende stilling med en bred opgaveportefølje, hvor du får frihed under ansvar. Du vil blive en del af stærkt team, hvor tonen er uhøjtidelig og hvor kollegerne er rummelige og ambitiøse omkring deres arbejde.
Aalborg Universitet er en spændende verden af viden, og i Studieservice har vi et dynamisk miljø, hvor tonen er uformel og engagementet højt. Til tider har vi en hektisk og omskiftelig hverdag, men vi sætter udvikling, samarbejde og et godt arbejdsklima meget højt. Vi vil sørge for, at du får en god introduktion og oplæring. Samtidig har du gode muligheder for at præge dit nye job og bidrage med netop din personlighed og dine erfaringer.

Du kan få yderligere oplysninger om jobbet ved henvendelse til Inge Pedersen 9940 7745 eller chef Merete Heiden, tlf. 9940 9613.

Stillingen er tidsbegrænset i perioden 01.12.2021 – 30.09.2022 med mulighed for forlængelse.

Arbejdsstedet er Aalborg.

Samtaler forventes afholdt den 25. oktober 2021.

Løn og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår iht. OAO-S-fællesoverenskomsten, organisationsaftale for kontorfunktionærer m.fl. Der er mulighed for at forhandle tillæg efter kvalifikationer.

Der er 3 måneders gensidig prøvetid i stillingen.

Aalborg Universitet skal modtage din ansøgning elektronisk vedhæftet CV, eksamensbevis og anden relevant dokumentation. Åbn linket "søg stillingen online" og udfyld ansøgningsformularen.

AAU ønsker at afspejle det omgivende samfund og har diversitet som en kerneværdi. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.

Stillingsnummer

1171032

Ansøgningsfrist

17/10/2021

Søg stillingen online
Stillinger efter kategori

Online ansøgning - gode råd

Online ansøgning - gode råd

Aalborg Universitet benytter et e-rekrutteringssystem til modtagelse af ansøgninger. I selve stillingsopslaget finder du nederst et link, som du skal benytte, når du ønsker at søge en stilling.

Inden du uploader en ansøgning, er det vigtigt, at du har al dokumentation klar i WORD- og/eller PDF- format, da du skal uploade alt på én gang. Du kan ikke forlade ansøgningen og vende tilbage efter et par timer uden at skulle starte forfra.

Systemet understøtter ikke ZIP-filer eller billedfiler. Filnavne må kun indeholde tal og bogstaver, og hvert enkelt dokument må maks. fylde 20 MB.

Hvis der opstår tekniske problemer, opfordrer vi til, at du prøver igen. Hvis de tekniske problemer mod forventning ikke kan løses, så kontakt venligst den medarbejder, som står nævnt som kontaktperson i stillingsopslaget.

Lær os at kende