Ledige stillinger

Medarbejder til projektøkonomi og HR-funktioner - Aalborg Universitet

Drømmer du om at få lov til at arbejde med både HR og økonomistyring af projekter? Trives du i en alsidig hverdag, der stiller krav til dine evner om at skabe overblik og struktur samtidig med, at du kan have fokus på detaljen? Så er det måske dig, vi søger som vores nye kollega i AAU Innovations sekretariat. Stillingen er en fuldtidsstilling med ansættelse pr. 1. september 2022 eller snarest derefter.

Stillingsbeskrivelse

AAU Innovation søger en erfaren, pligtopfyldende og serviceminded medarbejder til varetagelse af økonomiopgaver knyttet til AAU Innovations eksternt finansierede projekter samt HR-funktioner.

Du skal, i samarbejde med en kollega, være medansvarlig for den samlede projektportefølje og for administration af projekterne. Derudover vil HR-administration ifm. ansættelser og timelønnede studentermedhjælpere samt registrering af fravær, ferie og sygdom blive en del af din portefølje.

Du vil i begge funktioner få en stor kontaktflade til interne og eksterne. Vi vægter derfor, at du er samarbejdsorienteret og god til at etablere faglig sparring og vidensdeling med kollegaer og samarbejdspartnere.

Stillingen er forankret i Sekretariatet, som organisatorisk er en stabsenhed i AAU Innovation. Sekretariatet består af 7 erfarne og dedikerede medarbejdere, der kort fortalt arbejder med en bred vifte af faglige funktioner bestående af økonomistyring, projektøkonomi, HR samt indkøb og generelle sekretariatsfunktioner til understøttelse af AAU Innovations medarbejdere og ledere. I sekretariatet har vi et åbent, fleksibelt og uformelt miljø, som samtidig er præget af en professionel holdning og et fælles mål om at levere høj faglig kvalitet og god service i vores samarbejde med interne og eksterne interessenter.

Opgaver:
Dine opgaver vil primært centrere sig omkring:
  • At forestå den daglige, økonomiske styring af en række eksternt finansierede projekter
  • Udarbejdelse af regnskaber i henhold til bevillingsgivers og Universitetets retningslinjer
  • At udarbejde økonomisk status samt vejledning til projektleder i henhold til universitetets og bevillingsgivers regelsæt
  • At indsamle og kontrollere timesedler i henhold til Innovations procedurer
  • Administration af ansættelser i henhold til lovgivning og universitets principper
  • Registrering af ferie og andet fravær i henhold til lovgivning og universitetets principper.
Om dig:
Vi forventer, at:
  • Du er kontoruddannet eller uddannet på tilsvarende niveau
  • Du har erfaring med økonomistyring og administration af eksternt finansierede projekter
  • Du har erfaring med HR-funktioner, herunder kendskab til lovgivning inden for ansættelsesområdet og ny ferielov
  • Du er analytisk stærk, med blik for hvad der er væsentligt og forstår vigtigheden i at kunne prioritere
  • Du er servicerende, selvstændig og eksekverende i din tilgang
  • Du er struktureret, på forkant med tingene og kan omstille dig hurtigt i en omskiftelig hverdag
  • Du er positiv, engageret samt åben og har stærke samarbejdsevner
  • Du har stærke mundtlige og skriftlige kommunikationskompetencer
  • Du har erfaring med Statens Økonomistyringssystem, HR-systemer og dokumenthåndteringssystemer, gerne KMD Workzone.
Ansættelsesforhold:
Der er tale om en 37 timers fast fuldtidsstilling med opstart 1. september 2022 (eller snarest derefter). Vi forventer at holde samtaler i uge 27. Stillingen refererer til sekretariatschefen.

Dit arbejdssted bliver AAU Innovations lokaler på Kroghstræde 1, 9220 Aalborg Øst. Der vil blive mulighed for delvist hjemmearbejde samt adgang til arbejdsstationer flere steder på AAU.

AAU Innovation som arbejdsplads:
AAU Innovation er en afdeling på Aalborg Universitet, bestående af godt 100 medarbejdere fordelt over Aalborg, København, Esbjerg og Bruxelles.
Som medarbejder i AAU Innovation vil du møde et åbent arbejdsmiljø, hvor høj faglighed og viden er forenet med trivsel, engagement og arbejdsglæde. Eller sagt med andre ord; vi vil skabe tryghed og balance i hverdagen hos AAU Innovation.

Læs mere om AAU og om AAU innovation.

Kontakt:
Hvis du ønsker at høre mere om stillingen, kan du kontakte økonomimedarbejder Helle Rasmussen på: hnr@adm.aau.dk eller 9940 7259 i normal arbejdstid. Alternativt afdelingschef Lotte Bonderup på: lbon@adm.aau.dk eller 9940 2038.

Løn og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår iht. OAO-S-fællesoverenskomsten, organisationsaftale for kontorfunktionærer m.fl. Der er mulighed for at forhandle tillæg efter kvalifikationer.

Der er 3 måneders gensidig prøvetid i stillingen.

Aalborg Universitet skal modtage din ansøgning elektronisk vedhæftet CV, eksamensbevis og anden relevant dokumentation. Åbn linket "søg stillingen online" og udfyld ansøgningsformularen.

AAU ønsker at afspejle det omgivende samfund og har diversitet som en kerneværdi. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.

Stillingsnummer

1191762

Ansøgningsfrist

26/06/2022

Søg stillingen online
Stillinger efter kategori

Online ansøgning - gode råd

Online ansøgning - gode råd

Aalborg Universitet benytter et e-rekrutteringssystem til modtagelse af ansøgninger. I selve stillingsopslaget finder du nederst et link, som du skal benytte, når du ønsker at søge en stilling.

Inden du uploader en ansøgning, er det vigtigt, at du har al dokumentation klar i WORD- og/eller PDF- format, da du skal uploade alt på én gang. Du kan ikke forlade ansøgningen og vende tilbage efter et par timer uden at skulle starte forfra.

Systemet understøtter ikke ZIP-filer eller billedfiler. Filnavne må kun indeholde tal og bogstaver, og hvert enkelt dokument må maks. fylde 20 MB.

Hvis der opstår tekniske problemer, opfordrer vi til, at du prøver igen. Hvis de tekniske problemer mod forventning ikke kan løses, så kontakt venligst den medarbejder, som står nævnt som kontaktperson i stillingsopslaget.

Lær os at kende